Hoe het begon - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Danee Joosten - WaarBenJij.nu Hoe het begon - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Danee Joosten - WaarBenJij.nu

Hoe het begon

Door: Danee

Blijf op de hoogte en volg Danee

11 November 2019 | Nederland, Tegelen

Beste allemaal,

Leuk dat jullie ons willen volgen tijdens onze reis naar en door China. Ik zal hier regelmatig een update plaatsen hoe de voorbereidingen gaan en als we daadwerkelijk in China zijn probeer ik ook verslagen te plaatsen. Het is niet alleen leuk voor het thuisfront om ons te kunnen volgen, maar ook voor onszelf een mooi verslag om alles nog eens door te kunnen lezen als we terug zijn van deze reis.

Hoe het begon.....eigenlijk heb ik altijd geroepen "prima als jij naar China gaat als je mij maar thuis laat" ik (was) niet zo heldhaftig wat betreft het reizen echt ver weg.
toch heeft iets in mijn altijd een zwak gehad voor China en ik kan eigenlijk niet precies vertellen waarom, het fascineert mij om de een of andere reden heel erg.
Het is ook nooit een serieus iets geweest als we dat eens dachten om naar China te gaan. Het was tot op heden nooit een optie voor ons om ver weg op vakantie te kunnen gaan. We wilde graag een broertje of zusje voor Isa en daar moesten we zoals jullie allemaal wel weten veel voor doen en vooral ook laten. i.v.m. met alle hormoon spuiten, pillen, talloze echo's in Düsseldorf, puncties en terugplaatsingen van embryo's konden wij nooit ver weg op vakantie of iets plannen wat dat betreft. Helaas is het na 3 jaar alles te hebben gegeven afgelopen februari gestopt...we zijn zelf gestopt, het was klaar, wij waren op, we konden het niet meer. Voor ons gevoel hebben we er alles aan gedaan wat we eraan konden doen maar helaas heeft het niet mogen brengen wat we hadden gehoopt. Waar wegen stoppen gaan andere deuren weer open. iets wat nooit echt serieus iets was om te gaan doen werd opeens wel een mogelijkheid.....een reis naar China samen met Isa.
Ik kan (kon haha) wel 100 dingen bedenken die er allemaal mis zouden kunnen gaan of waarom we vooral niet zouden moeten gaan.
maar deze keer afgelopen februari nadat de laatste embryo terugplaatsing was mislukt om eens uit mijn comfortzone te stappen en dit gewoon te gaan doen. Ik besloot niet langer na te denken (want dan zou ik me vast alweer bedacht hebben) en zei tegen Roy "we gaan naar China en we gaan deze week de tickets boeken" Roy keek natuurlijk heel verbaasd want die had nooit verwacht dat ik dit ooit echt zou gaan doen, al was het wel zijn droom om dit samen met ons te gaan doen. Zo gezegd zo gedaan meteen de vliegtickets geboekt! zo! nu moeten we gaan dacht ik de tickets zijn er de rest komt wel.
inmiddels hebben we ook alle hotels kunnen regelen, en zijn we wat meer op de details aan het ingaan. we zijn er nog niet letterlijk en figuurlijk maar we gaan wel! ik vind het super spannend en super eng en alles tegelijk maar ik wil dit echt heel graag samen met Roy en Isa gaan doen. Samen de reis van ons leven maken.
ik zie dit als een soort afsluiting van de afgelopen jaren dat het ons allemaal (zacht gezegd) niet zo heeft mee mogen zitten in veel belangrijke momenten in ons leven samen.
deze reis naar China gaat er een worden om nooit te vergeten en hoe en wat, ik laat het allemaal op me afkomen.....

We hebben de eerste nacht een hotel in Hongkong we houden alles omtrent het gedoe daar goed in de gaten en nemen geen risico met Isa zeker niet. waarschijnlijk landen we alleen in Hongkong en gaan we daarna meteen door naar China Donguan daar is het allemaal rustig en niets aan de hand. dit even als back-up het is nog geen april natuurlijk dus we wachten het af en passen het schema aan als dat nodig blijkt.

Leuk dat jullie ons willen volgen op dit avontuur.
groetjes van ons

  • 12 November 2019 - 09:06

    Sanne:

    Roy, Danee en Isa. Ik wens jullie veel plezier in China. Dat jullie dit samen kunnen beleven is mooi. Deze ervaring draag je je leven lang mee. succes met de voorbereidingen!

  • 12 November 2019 - 09:53

    Felice:

    Lieve Danee, Roy en Isa, wat mooie geschreven. Zekers, China ligt niet in je achtertuin en is een hele onderneming om daar naar toe te gaan. Maar..... je hebt een prima begeleider, Roy, die jullie wegwijs kan maken omdat hij er al gewoond heeft. Het gaat zeker lukken en heel bijzonder worden. En Danee, wat een overwinning voor jou. Super

  • 12 November 2019 - 13:28

    Riek:

    Heel goed bezig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tegelen

Danee

Volgend jaar April 2020 gaan we samen met Isa een reis naar China maken. in deze waarbenjijnu.nl wil ik een reisverslag bijhouden en alles wat er aan onze reis vooraf zal gaan.

Actief sinds 11 Nov. 2019
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 397

Voorgaande reizen:

18 April 2020 - 05 April 2020

Reis naar China

Landen bezocht: